✓ Levering binnen 1-3 dagen  ✓ Gratis verzending vanaf € 75,-

 

Klantenservice

Veelgestelde vragen

We helpen graag met het antwoord op jouw vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan even contact op met de klantenservice via support@mome.nl

Algemeen

Jazeker, wij zijn deelnemer bij Loods 5 in Amersfoort waar je al onze producten kunt bekijken en kopen.

 

Loods 5

Euroweg 1

3835 HA Amersfoort

 

Openingstijden

maandag tm vrijdag 10.00 – 18.00 uur

zaterdag 10.00 – 18.30 uur

zondag 12.00 – 18.00 uur

 

Ga naar de homepagina en klik rechts bovenin op het poppetje. Vul je gegeven in en voilà je account is geactiveerd. Hier kun je o.a je account gegevens beheren en je bestellingen volgen. 

Verzenden

Verzendkosten Nederland

  • Brievenbuspost  €4,95
  • Pakketpost standaard € 6,95
  • Pakketpost middel € 15,50
  • Pakketpost groot  € 25,00

Verzendkosten België

  • Brievenbuspost € 5,95
  • Pakketpost standaard € 9,37
  • Pakketpost middel € x,xx
  • Pakketpost groot € x,xx

 

Bij bepaalde producten van een groter formaat zoals meubels of lampen worden hogere verzendkosten in rekening gebracht. Deze kosten worden zichtbaar bij bestelling in je winkelmandje. 

Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 75,00

We streven ernaar om je bestelling binnen 1-3 werkdagen te bezorgen. Je ontvangt een e-mail van Post NL of DHL zodra je pakketje onderweg is. 

Ja, dat kan! zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling volgen via de website van Post NL of DHL. Er is 1 uitzondering: Producten die door de brievenbus passen, worden als brievenbuspost behandeld. het is niet mogelijk de status van deze bestelling te volgen.

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt van POST NL of DHL afgeleverd waar je het zelf kunt ophalen.

Spijt van je aankoop? We zijn er om je te helpen, stuur een mail naar support@mome.nl als je je bestelling wilt annuleren. Als de bestelling nog niet door ons is verwerkt, kunnen we die misschien nog voor je annuleren. Als je bestelling al door ons is verwerkt zul je bestelling moeten ontvangen, om vervolgens een retour in gang te zetten. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant/ consument.

Retourneren

Niet Tevreden? 

Bij MÔMÉ hopen wij uiteraard dat je helemaal tevreden bent met jouw aankoop. Mocht er toch een reden zijn dat dit niet zo is, dan kan je de producten retourneren op basis van de volgende voorwaarden. Als je vragen hebt over product of retour, kan je altijd contact met ons opnemen. We helpen je graag.

  • Gekochte producten mogen binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
  • Meld je retour aan door het online retournerings formulier compleet in te vullen.
  • Bij retourneren zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

De retourzending dient aan de volgende punten te voldoen:

  • De bestelling dient in originele verpakking geretourneerd te worden.
  • Het artikel dient compleet en in originele staat te zijn.
  • Het artikel is voorzien van de originele labels.
  • Het artikel is niet gebruikt, beschadigd of gewassen.
  • Sale items mogen niet worden geretourneerd.

Hoe meld ik een retour aan?

  • Meld je retour aan via het online retourneringsformulier. Belangrijk is dat je het online formulier volledig en duidelijk invult zodat wij je retourbehandeling zo goed en zo snel mogelijk kunnen afhandelen
  • Verpak en verzend het geretourneerde pakket in originele staat, in de originele verpakking of een andere stevige kartonnen doos en verzend het retour.
  • Nadat je je retour hebt verzonden ontvang je een afgifte / verzend bewijs. Bewaar deze goed, totdat jouw retour bij ons is verwerkt. Dit is namelijk het bewijs dat de retourzending is verzonden.
  • Zoekgeraakte retourneringen worden niet terugbetaald.

Wanneer ontvang ik het geld van mijn retourzending?

Na ontvangst van de geretourneerde producten zullen wij je per email een bevestiging sturen. Binnen 2 werkdagen heb je het aankoopbedrag excl. verzendkosten terug op je rekening.

Ik heb een artikel ontvangen wat beschadigd is.

Wat vervelend ! Alle artikelen worden uiteraard alleen verzonden wanneer ze in perfecte staat zijn maar indien er tóch iets fout is gegaan neem dan eerst contact met ons op via support@mome.nl

Andere klachten?

Wat vervelend dat je niet tevreden bent, wij proberen alles naar tevredenheid te versturen en verwerken maar er kan altijd iets fout gaan, mocht dit zo zijn dan zullen wij er alles aan doen om je klacht op te lossen. Neem contact met ons op via support@mome.nl

Retour adres:

MÔMÉ lifestyle

Watermolensingel  17

2265 DB Leidschendam

Retourneren is voor eigen rekening, check de voorwaarden bij ” Kan ik mijn bestelling retourneren?”

Retourneringsformulier